15 september.

Idag var det en riktigt bra dag på jobbet.
Alla verkade må bra och var faktiskt glada och det är ju tyvärr inte ofta det är så nu längre.
Det är inte många av oss som mår särskillt bra av att behöva gå dit och så ska det ju inte vara...

Iallafall så fick Camilla världens tokryck idag. Hon är känd på jobbet för alla sina snuskiga historier som hon har på sin mobil. Hon kom in på kontoret och började läsa upp en del av sina nya sms och vi skrattade åt dom. Sen så var det ett av dom hon skulle läsa upp som hon tyckte var skittråkigt egentligen, men efter att hon läst klart så bara knäckte hon ihop! Det var det tråkigaste skämtet av alla, och hon bara skrattade och skrattade och skrattade ännu mera och tillslut så kunde vi andra inte hålla oss!

Ja, sånna dagar är riktigt bra dagar :)

Haha, Patrik kom precis hem från träningen och med sig hade han fyra nya innebandyklubbor, en av som tur var Kalles och så hade han med sig två nya "innebandymössor", Unihoc och så fick jag en av dom! Ååh, den är så jäkla skön! Jättemjuk och go, den blir perfekt i vinter!

Imorgon är jag ledig, men jag har massa planer. Får se om jag kan dra med mig Sara, eftersom att vi ska träffas imorgon, det ska bli roligt :) Och efter det så kommer Johanna hit för att vi sedan ska gå och kolla på deras nya lägenhet, fy vad roligt det ska bli att få se den!

Nu ska jag starta stora datorn för att lägga in Wallander, den senaste och så ska vi kolla på den!
Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Wictoria

Vad jobbar du med? Kram :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback