16 september.

Ååh, idag har jag varit ledig och det har varit skönt, dock jobbar jag kväll imorgon och på fredag,
så jag får ju sovmorgon då också, så himla skönt, haha!

Idag har jag hunnit med mycket.
Jag duschade direkt imorse, tvättade håret och allt det där, sedan var det frukost och göra sig iordning.
Vid halv två kom Sara hit, hon kollade runt i lägenheten och tyckte den var stor och fin, det är alltid kul att höra :)
Därefter gick vi ner på stan, jag inhandlade en klänning jag kollat på ett tag och vi gick även till Anh, min frisör för att jag behövde ett bra schampo mot mina torra hårtoppar, vilket jag fick tag i, hoppas det hjälper nu bara.
Anh sa också att hon ska hjälpa mig lite nästa vecka när jag ska dit igen!

Efter vi varit på stan gick vi en sväng och satte oss tillslut på en bänk och pratade om allt möjligt, som vanligt
och sedan ringde Johanna. Efter en stund gick vi och mötte henne och gick sedan hem hit.
Jag och Johanna slängde i oss en Billys och sedan var det dags för visning av deras lägenhet!
Den var riktigt fräsch! Allt var så nytt och fint, visserligen var inte allt klart, men ååh va fint det kommer bli.
En jättestor balkong från vardagsrummet och en ännu större uteplats mot innegården, perfekt till studenten!

Vi gick även och kollade tapeter i andra lägenheter och en del var ju mindre fina. Vi fick även gå in och kika i en av tvåorna, mmm, dom var ju inte helt fel dom heller! Så Anders tyckte att jag skulle skriva upp oss på intresserade, så det gjorde jag, haha!
När vi kollat klart bjöd Anders på pizza, så jag och Johanna delade på en vilket räckte gott och väl.

För en liten stund sen åkte Filip härifrån, han och Patrik kollade fotbollen, eller ja, försökte iallafall.. Vi hann se sista 20 minutrarna typ.

Vi hörs imorgon innan det är dags för jobb!
Hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback