20 september.

Ååh, vad glad jag är!

Har fått min design helt omgjord!!
Är så nöjd med den, tack så jättemycket Wictoria (
http://wictoriia.blogg.se/)

Idag har jag och mamma varit på söndagsutflykt.
Vi åkte till Mjölby, det var trevligt. Bilresan tog lite mer en två timmar, men det var det värt!
Varför vi åkte till Mjölby var för att vi skulle kolla på innebandy, jaa nu har äntligen innebandyn börjat igen,
perfekt, det blir ju lixom som en hobby, eftersom jag inte själv får hålla på med någon sport.
Tillbaka till matchen. Patrik debuterade i Torshälla och det gick ganska så bra, ett mål och två ass är inte helt fel.
Dessutom så vann TIBK seriepremiären, inte fyskam det heller, så det var heltklart värt att åka dit.

På vägen hem satte vi i en jättegammal skiva som vi satt och stordiggade till, mitt i skivan så börjar "Trasdockorna" och därefter fortsatte det med "Smurfarna", haha, men det var lika bra för det.

Innan vi åkte idag så var jag ner till pappa och Bitte för att säga hejdå. Dom åker till Grekland inatt, och visst är man väl lite avundsjuk, komma bort från kylan här, fast iförsig är det ju inte så jättekallt på dagarna, men iallafall.

Igår så kom Anna hit. Hon tog med lite vin och jag hade godis. Vi pratade, drack och kollade på tv. Sen kom vi in på gamla filmer och barnprogram och skrattade åt det. Och så pratade vi om våran gamla klass, som man faktiskt kan sakna ibland, vi var ju ganska bra tillsammans trotsallt. Jaa, vi hade iallafall väldigt trevligt :)

Imorgon blir det en promenix med Molle, det ska bli niiice.

NU blir det soffan och sen sova.
Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Wictoria

Det var så lite så :)

Postat av: Natta

Skit snyggt blev de! :) Du måste skicka bilden på oss, jag har inte fått den :P

2009-09-21 @ 17:42:52
URL: http://nathalieericsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback