21 september.

Idag var jag ledig.

Tog en liten sovmorgon, gjorde mig sedan i ordning och efter det så tog jag med mig Johanna till Eskilstuna.
Jag var på arbetsintervju och ville ha moraliskt stöd med mig och Johanna var ledig idag, så det passade perfekt.
Efter intervjun så tog vi en sväng till Tuna Park och kollade lite i affärerna, det var trevligt :)

När jag kom hem så ringde jag Molleboll och började sedan med maten på direkten. Det blev crispies och potatismos och alla mattillbehör såklart. Överraskade Patrik med maten tydligen. Molle och Tyson kom hit och väntade på att jag skulle bli klar och sedan mötte vi Sara här utanför och var ute och gick en härlig kvällspromenad, så att Molle skulle komma upp i sina 11 000 steg, vilket hon också gjorde.

Nu ska jag ta och göra mig iordning för att lägga mig i sängen och kolla på tv, imorgon är det jobb som gäller, skönt.

Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback