22 september.

Jag har varit helt säker på att det är den 21 första september idag, hela dagen!
Så imorse när jag skulle fylla i en lista hos en av våra gamlingar så blev jag så irriterad när jag såg att två andra hade skrivit på den 21 sept raden, så jag bytte blad och gjorde om och signade mitt namn på det datumet.
Jag lyckades också få med mig Susana och lurade henne också till att det var den 21:a idag, vilket vi kom på när vi kom upp till lokalen igen, haha.

Efter jobbet idag har jag inte gjort så mycket alls, bara tagit det lugnt och sökt lite om FN, då jag förhoppningsvis lyckas hjälpa Johanna lite med ett skolarbete.

Nu ska jag gosa ner mig i soffan och glo på tv eller film, hoppas jag.

Pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback