23 september.

I måndags beställde jag ett par nya skor, ett par gympadojor, som jag velat ha så länge.
Idag på jobbet fick jag sms om att dom fanns att hämta på Ica idag. På lunchen var jag påväg till Ica, men i sista sekund kom jag på att jag inte har med mig plånboken, det var ju bra gjort.
Så jag funderar på om jag orkar ta mig ner och hämta dom nu, eller om jag ska ta det imorgon, lutar åt att det blir om en liten stund, då jag är så nyfiken om dom passar!

Jaa, annars har dagen bara bestått av jobb. När jag kom hem så la jag mig i soffan och slocknade på direkten. Patrik väckte mig när det var mat och när han åkte och tränade så somnade jag om. Såg precis att Petra ringt medan jag sov, så kanske ska ta och ringa upp.

Roligare än så blir det inte. Snart är det Idol, det är nice.

Hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback