25 september.

Nu är jag ganska nyss hemkommen från boysens seriepremiär på hemma plan.
Patrik "Pata" Hallberg och Kalle Karlsson, haha det är nice.
Tyvärr var matchen inte nice, inte förrän sista typ. Lite lagom seg sådär.
Torshälla vann iallafall och ja, det är ju huvudsaken.

Mina nya skor som jag hämtade ut i onsdags, mmm I love them!



Sen efter jobbet idag, så hade mamma och jag sagt att vi skulle träffas på stan, eftersom att jag var tvungen att springa direkt från sista damen till optikern. När jag var klar hos optikern så ringde mamma och bad mig komma upp till jobbet iallafall, för att hon hade lite tunga saker att bära på. Med sig hade hon en present till mig!!

Dom fina ljuslycktorna som jag gått och spanat på i en veckas tid!
På kartongen hade hon skrivit så fint
 

Har jag sagt att jag har världens bästa mamma? Åh vad jag älskar henne! :)

Det var allt för mig idag, nu börjar ögonlocken kännas väldigt tunga så det lutar åt sängen, nattinatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback