26 september.

Det är helt otroligt vad fort månaderna går nu mot slutet av året. Häromdagen var det tre månader kvar till julafton, hur sjukt är inte det lixom? Jag har redan köpt min första julklapp iallafall, och har lagt undan lite pengar till resten av julklapparna så man slipper köpa alla julklappar för en lön sen, inte kul.

Nu väntar jag på att TK ska komma, ska hem till mamma en sväng, ska köpa med mig en kyckling hem efter det, och prova på att laga "Bittekyckling", haha. Skulle gjort det igår, men det blev lite tajt med tid.

Har precis beställt ett par skor från Nelly. Har kollat på dom så himla länge, men tyckt att dom varit lite för dyra, och så av en slump var jag inne och kollade häromdagen och såg då att dom var nedsatta till 200, så då bestämde jag mig att slå till, och ja, Patrik ska betala dom också, så det gör inte så mycket, haha! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback