27 september.

Japp, igår var det som sagt inflyttningsfest hos Milla. Jag kom dit efter tio, då jag hade jobbat och varit ute med Tyson (som var såååå duktig när vi skulle gå ut!!) Vid halv tolv skjutsade jag iväg Anna, Sara och Orre till BK, sen blev det två skjutsar till, så vi var inte inne förrän halv ett. Väl inne på BK hade jag iallafall jättekul, var så taggad på att dansa, så det gjorde jag i princip under hela kvällen, hur kul som helst.

Precis när jag skulle ta upp telefonen och ringa Patrik för att säga att jag tänkte komma och hämta dom, så ringde han, lite komiskt, så strax efter två blev det en sväng till Etown och tillbaka hem.

Nu ska jag göra mig lite smått iordning, orkar inte lägga ner så mycket tid på det idag, ska bara jobba några timmar, och sen hem och bara slänga mig i soffan.
Imorgon ska jag och Patrik åka till Lager 157! Har ju aldrig varit där förut, så det ska bli roligt!

Ajaa, nu kallar snart jobbet, så vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback