29 september.

Jahapp, då var även denna jobbdag, eller ja, kväll kanske passar bättre, avslutad.
Har varit skitkul på jobbet idag. Jobbade med Lotta hela kvällen nästan och vi båda var lite trötta och seg i knoppen så vi har skrattat oss igenom kvällen och det är ju nice det, haha.

Innan jag åkte till jobbet tog vi oss en sväng till Jysk och Bernadssons och spanade lite. Det är ju alltid trevligt, men man hittar ju alltid något man vill ha, och tyvärr ska ju det alltid kosta massa pengar. Tänk om allt kunde vara liiiiiiiiiiiiite billigare, fast då skulle man väl köpa hem en massa onödigheter istället. Jajaaaa.

Imorgon är det mycket som står på schemat innan det blir jobb. Får nog bli att ställa klockan.

Ajaaa, det var allt för idag, vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Wictoria

Tack :D :D Jo jag ska ut, men det verkar som BK har stängt eftersom det är singelfesten. Men jag är inte säker... Kram

Postat av: Wictoria

Jaa :( Jo jag och Johanna ska dit. Sen kanske my & Nicole skulle komma hit och förfesta innan.

Kram :P

2009-10-02 @ 10:27:26
URL: http://wictoriia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback