8 september.

Både i fredags och idag blev vi bjudna till Petra och Anders på mat, mums!
Skönt att slippa tänka på vad man ska laga, iförsig var vi och handlade igår men ändå.
Idag bjöds det på hemlagat kebabkött, ris&bulgur, vitlökssås, salsa och massa grönsakar, jättegott!
Efter maten bjöd även Petra på fika. Hon hade köpt fikabröd för närmare 100 kronor, haha!

Har varit jobbigt väder, eller ja, luft iallafall igår och idag. Är kvavt ute och jag har haft jätteont i huvudet.
Det kan ju även sitta i från i lördags när jag mådde mindre bra...

Nästa onsdag ska jag följa med Johanna och Anders på visning för deras lägenhet som dom snart flyttar till. Snart bara en och en halv månad kvar. Gud va kul det ska bli! Helt nytt och fräscht!

Imorgon är jag ledig, vi får se vad som hittas på, tror jag ska baka för på torsdag kommer pappa, Bitte, Molle, Anders(?) och Tyson(?) hit och ska kolla på bilder från Tunisien :)

Nu ska jag sätta mig framför tvn en stund, och snart börjar IDOL, yey!
Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback