9 september.

Idag har jag varit ledig, det är jag imorgon också och på fredag jobbar jag kväll!
Haha, ganska mycket sovmorgon får jag iallafall, är även ledig i helgen, som jag vet just nu.
Däremot blir det fullvecka nästa istället, puh, så dom är dagarna är jag värd!

Idag har varit en ganska så lugn dag, har fått i ordning på lite grejer och tvätten är klar!
Imorgon blir det lite mer att göra däremot. Får ju fikabesök på kvällen, så lite bakning ska hinnas med, det blir kladdkaka har jag bestämt, mums! Sen blir det även en sväng till Etuna och lite undanplock här hemma bara.

Får se vad vi ska kolla på för film idag, om vi nu orkar med det.
Annars blir det nog att spela lite tvspel, haha. Jag, eller VI, har börjat nörda SONIC igen.
Tyvärr blir det på XBox, då mitt älskade Sonic är helt borta :(
Så om någon av er av en händelse skulle hitta ett Sonic till ps, som ni tror är mitt, så får ni gärna höra av er!

Nu tillbaks till tvn och soffan!
Vi hörs!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Heej :)

Jag har nu igång en hel del underbara tävlingar.

Kanske något som just du skulle vilja vinna

eller kanske något du skulle kunna ge bort till någon av dina nära och kära.



Kika in på länken och var gärna med:)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad är det bara ta bort den hära kommentaren :)

Kramar //M

2009-09-10 @ 19:54:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback