18 januari.

Ni får ursäkta riktigt dålig uppdatering, men jag har inte haft så himla mycket att skriva faktiskt, inte heller haft särskillt mycket tid eller ork att sitta vid datorn, har haft en hel del annat att tänka på och sysslat med.

Iallafall var jag på arbetsintervju i Stockholm i torsdags och det gick kanon!! Hon ville gärna att jag skulle börja så snart som möjligt, men då jag inte vet än när, var, hur det blir med lägenhet än så skulle vi ha mailkontakt så länge.
Efter intervjun åkte jag och Patrik, som fick vara min chaufför hela dagen, till Skärholmen för lite shopping och visst fick vi med oss en hel del hem! Efter Skäris tog vi en tur till ett annat köpcenter och hamnade till slut på Heron där vi tänkte kolla på bio.

Väl inne på MediaMarket så bestämde vi oss till slut för att köpa med oss Nintendo Wii hem och struntade i bion för att åka hem och spela istället, haha. Det var riktigt roligt.

I fredags jobbade jag, som vanligt, och på kvällen bjöd vi hit familjen Hallberg på middag och spel. Det var jättetrevligt. När klockan började bli runt halv nio drog vi oss bort mot bion där vi träffade Molle, Natta, Sara och Kristian. Vi såg "Snabba Cash", men jag skulle nog läst boken innan jag såg filmen, då jag inte riktigt hängde med i svängarna.

Även helgen har bestått av jobb, jobb och jobb men nu är jag äntligen ledig i två-tre dagar och det ska bli så himla skönt, dock har jag planer både imorgon och på onsdag. Imorgon blir det återigen Stockholm för ännu en intervju och det håller jag tummarna för :) Och på onsdag följer jag med Natta en sväng till E-tuna, niiiice.

Nu ska jag fixa min älskade Farm och sedan lägga mig och kolla resten av Paradiset, usch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback