20 januari.

Även idag ringde klockan alldeles för tidigt, men jag hoppade upp med tuppen (njaa, fick sova lite längre iallafall). Kvart i nio gick jag upp och vid halv tio var jag redo sen länge. Natta ringde strax efter och sa att dom kom och hämtade upp mig.
Sen bar det av till Etuna, där Nätts pappa skulle operera axeln. Vi följde med in en stund och pratade och skrattade, men sen kom Anders på att parkeringstiden gick ut så vi gick tillbaka till bilen och åkte till Tuna Park. Natta hittade lite grann redan på första affären och jag hittade lite jag med, tillsist. Vi åkte in till stan en sväng också och där gjorde nog Natta det bästa fyndet, ett par skor hon kollat på länge, som var nedsatta 75%, halleluhja!

Jaa, det har varit en bra dag helt enkelt!

Under kvällen har jag varit lite duktig iallafall, har tvättat en maskin, plockan undan ren tvätt och hängt ny, diskat och fixat i köket och fixat lite papper med mera, nu ska jag snart spela lite Wii, för det är jag värd!

Hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback