26 januari.

Igår var det löningsdag och pengarna rullade in på kontot, alltid lika trevligt!
Jag har visserligen precis betalat in räkningarna, men jag har så jag klarar mig!

Igår var det dessutom min första dag på mitt nya jobb, vilket var otroligt spännande! Jag fick sitta med en tjej som heter Karin och som är ny sedan i torsdag, så vi är lika virriga båda två, haha. Jag välkomnades med en fin bukett blommor och en lunch, inte illa!
Jag fick en "handledare", Anna, som knappt fick jobba alls själv, då jag behöde fråga och komma igång med en del saker, men när det väl satt så kändes det riktigt bra.

När jag satte mig på tåget hem kände jag mig ganska pigg trots allt.
Mamma hämtade mig på stationen och sedan åkte vi till Ica och sen hem till mig, för att äta på Adria. Vi båda beställde "Pasta Adria" och den rekomenderar jag STARKT!! Riktigt gott var det!
Väl hemma sen hoppade jag in i duschen och gjorde mig klar för sängen, där Paradiset väntande.

Idag var jag hyfsat pigg även fast jag sovit halvtaskigt i natt. Man vaknar ju till ganska bra när man går till tåget, riktigt skönt faktiskt.
När jag kom fram till jobbet fick jag höra att Anna var sjuk, hon hade spytt hela natten, JIPPI, det låter ju väldigt lovande, då jag hängde med henne hela dagen igår, (peppar, peppar ta i trä). Trodde jag skulle glömma bort en del under natten, men icke, det mesta satt som en smäck idag också, var bara lite få saker att fråga om.

Ikväll ska jag synda riktigt ordentligt, jag ska äta min första semla!!!! Jag hatar att äta det innan det är riktigt "semeldagen" men tyvärr så föll jag för den goda, det ska bli liiiite gott iallafall.

GodKväll!

Kommentarer
Postat av: molle

KOM IGEN NU!!!!!!!! FÖR LÄNGESEN DU UPPDAERADE, NU BÖRJAR JAG BLI SUR!

Postat av: blahhbabala

http://www.justin.tv/theblanetwork5#r=xUMSXos~

2010-04-28 @ 21:32:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback