4 januari.

Uscha!

Nu har det varit min tur att vara sjuk. Förkyld med allt det som hör till, hostig, snorig, ont i huvudet ja, ni vet.
Jag har varit hemma igår, idag och ska även vara det imorgon. På onsdag är jag tillbaka på jobbet för att jobba två dagar, ledig en och jobba på lördag, skönt att få komma igång igen.

I veckan är det fullspäckat schema på gång!

Imorgon, om jag känner mig piggare och är utan huvudvärk så följer jag med pappa, Bitte och Molle till Skäris för lite shopping och förhoppningsvis får jag med mig en ny kamera hem!
onsdag, är jag som sagt tillbaka på jobbet, och på kvällen ska jag äta middag tillsammans med Molle!
Torsdagen blir det återigen jobb, kanske blir en lugn dag utan något inplanerat.
fredag är jag återigen ledig, om jag inte ska hoppa in extra för någon, och vid tre ska jag klippa mig, det ska bli skönt, dock behövs det inte så mycket denna gång tror jag faktiskt!
Jobb står det igen på lördagens schema och kanske middag med svärisarna..
Och även på söndag bär det upp till Stockholm för ytterligare en visning, det ska bli spännande.

Det är helproppat och jag hoppas verkligen att jag inte blir sämre eller något, för inget av detta vill jag missa!

Nu ska jag lägga mig i soffan och kolla klart på innebandyn och sedan blir det en sväng in i duschen, man känner sig ju så mycket fräschare när man har duschat!!

Kommentarer
Postat av: molle

fullt ös ;) men du- ska du bort på onsdag? då kan vi ju inte äta middag... vi hörs sen :) puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback