5 januari.

Ååh det känns så jäkla tråkigt!!

Mina giiiiiiiiiiiiiiiiiirls festar idag och hemma sitter jag och vill vara med... Visserligen var jag välkommen på förfesten, men tackade nej då jag vet att jag kommer bli sjuuuuuuuuuuuuuuuuuuuukt sugen på att följa med ut, men då det inte är ett alternativ då jag jobbar DAG ons-lörd, it sucks!

Som om inte det är nog så kan jag inte heller denna helg ELLER nästa helg, då jag jobbar igen, wohoo, så går det när man blir sjuk och ska ta igen. Jajaa, jag får se till att stå ut och ha gryyyyyyymt roligt nästa gång istället! :)

Kvällen har vi iallafall spenderat hos Petra och Anders. Vi har spelat monopol, något som jag inte spelat på flera flera år. Jag fattade inte ingenting och gav upp nästan innan vi börjat, men HA jag vann!!


Nej nu ska jag ta en av mina bakade dumlekakor och hoppas att dom är goda, sen väntar sängen, yees!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback